Zimowa kawa



Dobry wieczór wszystkim! Dzisiaj przygotowałam dla Was przepis na kawę z odrobiną zimowych przypraw: anyżem, cynamonem, goździkami oraz ... masą marcepanową. Na wierzch położyłam bitą śmietanę, żeby osłodzić sobie koniec dnia. Polecam !!! :)






  • 2 łyżki kawy rozpuszczalnej,
  • 200 ml gorącej wody,
  • 400 ml mleka,
  • 1 laska cynamonu,
  • 2 gwiazdki anyżowe, 
  • 5 goździków,
  • 2 łyżki masy marcepanowej
  • 1 śnieżka.


Kawę rozpuszczalną zalewamy gorącą wodą.
200 ml mleka gotujemy razem z cynamonem, anyżem, goździkami oraz masą marcepanową.
Śnieżkę przygotowujemy według przepisu na opakowaniu. Ja musiałam zmieszać ją z 200 ml mleka i miksować przez około 3 minuty.
Kawę przelewamy do dwóch kubków. Zalewamy ją smakowym mlekiem. Na wierz kładziemy bitą śmietanę.


Smacznego! :)



You Might Also Like

2 komentarze

  1. super pomysł na zimowe popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super :) Zazwyczaj piję kawę w Etno, to chyba najlepsza kawiarnia we Wrocławiu. Ale ten przepis mnie zachęcił żeby zrobić coś samemu. Jedyne co to zmieniłabym kawę rozpuszczalną na tradycyjną. Wystarczy odcedzić z fusów :)

    OdpowiedzUsuń