Ciastka orzechowo - czekoladowe




Co może być lepszego podczas mroźnego wieczoru niż kawa i ciasteczka orzechowo-czekoladowe z mojego przepisu? Nie mam pojęcia. Wypróbujcie koniecznie i dajcie mi znać czy Wam tak samo bardzo smakują jak mi. Miłego wieczoru :)






  • 20 dag gorzkiej czekolady,
  • 30 dag masła orzechowego,
  • 5 dag masła,
  • 1 szklanka mąki pszennej,
  • 1 łyżka kakao,
  • 0,5 szklanki cukru pudru, 
  • 2 jajka,
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej.




Masło orzechowe ucieramy z masłem i cukrem pudrem. Do utworzonej masy dodajemy po jednym jajku. Następnie wsypujemy przesianą mąkę, kakao i sodę oczyszczoną. Wszystko mieszamy tylko do momentu połączenia wszystkich składników.
Czekoladę kroimy na małe kawałki i mieszamy z masą orzechową.
Z powstałej masy do ciastek formujemy kulki i je rozgniatamy na płasko.
Ciastka pieczemy w temperaturze 180 stopni Celsjusza przez 15 minut.

Smacznego! :)



You Might Also Like

0 komentarze